Ακούστε την ομιλία (Podcast)
Βιογραφικά Εισηγητών
Ο Σπύρος Ανδριόπουλος είναι ιδρυτής της Aboutnet, ενός από τα παλαιότερα και μεγαλύτερα digital agencies στην Ελλάδα με πάνω από 1.800 υλοποιήσεις ιστοσελίδων, e-shops και digital marketing από το 2000. Έχει σπουδάσει Νομική και e-business στη Γαλλία και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Marketing από βρετανικό πανεπιστήμιο. Έχει τιμηθεί με πάνω από 30 βραβεία για τα έργα της εταιρείας του, ενώ η Aboutnet είναι επίσημος συνεργάτης της Google, Meta, Microsoft κ.ά. Έχει συμμετάσχει ως ομιλητής και κριτής σε πολλά συνέδρια και βραβεία, ενώ σήμερα είναι Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διαδικτύου Ελλάδας (ΣΕΔΕ).
Ο Σάββας Αγαθαγγέλου είναι διεθνώς αναγνωρισμένος marketing strategist και πρώην σύμβουλος της Google EMEA, με σημαντική εμπειρία στην επικοινωνία και τη στρατηγική μάρκετινγκ. Είναι δημιουργός της μεθόδου Be-SEE και συνιδρυτής του περιοδικού The Luxury Playbook, το οποίο απέκτησε διεθνή απήχηση και συγκαταλέγεται στα 100 κορυφαία παγκοσμίως με πάνω από 1 εκατομμύριο αναγνώστες. Η καινοτόμα προσέγγισή του τον καθιστά εξέχουσα προσωπικότητα στον χώρο του μάρκετινγκ και των επενδύσεων πολυτελείας.
Ο Δημήτρης Τσατίρης είναι Chief Operating Officer (COO) του Spitogatos, υπεύθυνος για την εποπτεία των εμπορικών και marketing ομάδων της εταιρείας. Με προϋπηρεσία στη McKinsey & Company και τη Pricefox, διαθέτει ισχυρό υπόβαθρο στη στρατηγική και τη συμβουλευτική, εστιάζοντας στην εμπορική ανάπτυξη, τη βελτιστοποίηση λειτουργιών και την υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών. Στόχος του είναι η περαιτέρω ενίσχυση της ηγετικής θέσης του Spitogatos στην ελληνική αγορά ακινήτων.
- Μανώλης Μάρης είναι συνιδρυτής και Διευθυντής Μάρκετινγκ της Realflow Agency, μιας εξειδικευμένης εταιρείας real estate marketing με έδρα την Αθήνα. Είναι 21 ετών και φοιτά στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο Κωνσταντίνος Κορίκης, Hλεκτρολόγος Μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές στις Η.Π.Α. Έχει 23 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της πληροφορικής, του διαδικτύου και της στρατηγικής marketing σε Digital media. Διδάσκει το elearning μάθημα “Social Media και Επικοινωνία” στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Έχει συντονίσει πετυχημένες καμπάνιες ψηφιακής επικοινωνίας στο χώρο της εκπαίδευσης, ιατρικών υπηρεσιών, εκδόσεων, πολιτικής, διεθνών συνεδρίων , ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδων ενημέρωσης. Σε τακτική βάση ο Κωνσταντίνος δίνει διαλέξεις και σεμινάρια σε θέματα που αφορούν την ψηφιακή επικοινωνία.