Λίγα λόγια για την ομιλία
AI-Powered Real Estate Marketing: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μεταμορφώνει την Προβολή & την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
Βιογραφικά Εισηγητών
Ο Κωνσταντίνος Ανδρούτσος είναι Chief Marketing Officer της ROIX, με εμπειρία άνω των 15 ετών στο ψηφιακό μάρκετινγκ και εξειδίκευση στο performance marketing. Έχει διακριθεί δύο φορές από το Marketing Week ως ένας από τους 20 κορυφαίους performance marketers κάτω των 40 στην Ελλάδα (2023 & 2024) και έχει διαχειριστεί διαφημιστικό χαρτοφυλάκιο άνω των 30 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, διδάσκει στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και από το 2020 είναι Ακαδημαϊκός Σύμβουλος στην Ελληνοαμερικανική Ένωση.
Ο Θανάσης Αθανασόπουλος είναι Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Fortunet Hellas, εταιρείας
ανάπτυξης προηγμένων CRM συστημάτων για την κτηματαγορά. Διαθέτει πτυχίο Πληροφορικής και
Ανάπτυξης Λογισμικού από το University of Iowa και έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη λογισμικού για την κτηματαγορά και πάνω από 15 χρόνια παρουσίας σε πολυεθνικές εταιρείες ως υπεύθυνος μεγάλων πελατών, έχει εξειδικευτεί στην υλοποίηση ERP και CRM λύσεων που συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό
του κλάδου.- Ο Θεόδωρος Γεωργεδάκης είναι στρατηγικός σύμβουλος marketing, ιδρυτής της DAY ONE Growth Igniters με παρουσία σε Αθήνα και Λονδίνο, και συνιδρυτής της Growth Spark Brand Academy και της Growth X 360 Business Development. Με εμπειρία από κορυφαίες διαφημιστικές όπως Ogilvy και Lowe, έχει ηγηθεί βραβευμένων εκστρατειών και εξειδικεύεται σε 360° στρατηγικές που συνδυάζουν performance, branding, ψυχολογία και storytelling. Είναι μέλος του CIM, του Advisory Board του CEO Clubs Greece και του Your Directors Club, ενώ δραστηριοποιείται και ως εκπαιδευτής και δημιουργός workshop εμπειριών με ουσιαστικό αντίκτυπο.